توری گابیون که گاهی به آن توری سنگی گفته می شود، سبد های سیمی پر از مطالح سنگی است که در زمینه های مختلف عمرانی کاربرد دارد. این سبد ها با به هم پیوستن و در کنار هم قرار گرفتن، سازه هایی با ابعاد بزرگ تشکیل می دهند. از لحاظ اقتصادی سازه های گابیون بسیار ارزانتر از سازه های مشابه است. لیست قیمت توری حصاری و توری گابیون را نیز می توانید از سایت های معتبر تهیه کنید.

این توری مقاوم را از ارتفاع 1 تا 4 متر ، مفتول 2 و 2.5 و 3 میلیمتر و از چشمه های 6*5 و 10*8 و با توجه به نوع درخواست شما تولید می کنیم.

این محصول صرفا"توسط کارخانجات داخلی تولید می شود. فروشگاه های داخلی نیز نماینده مستقیم و بی واسطه اکثر کارخانجات تولید گابیون در ایران می باشد. ایران توری کمترین قیمت و بهترین مشاوره را ارائه می دهد. گابیون یک توری بافته شده با سیم ضخیم گرم ، ضد زنگ است که برای تولید یک سبد یا قفس استوانه ای یا مکعبی بکار می رود. درون این تور را از سنگ بصورت خشکه چینی پر می کنند. این توری برای تثبیت سواحل و دامنه در برابر فرسایش، جان پناه و سنگر و ... استفاده می شود.


در ساخت گابیون سیم فولاد گالوانیزه معمول تر است، برخی از تولید کنندگان irantoori سبد استوانه شکل بدون ته را از خاک پر کرده و برای جان پناه بکار می برند تضمین این انسجام ساختاری حدود 50 سال است. سیم فولاد ضد زنگ اگر با PVC پوشش داده شده باشد طول عمر بیشتری دارد. گابیون گالوانیزه که با PVC پوشش داده شده طول عمری برابر به 60 سال دارد.

قبل از این که به دنیال قیمت فنس در بازار باشیم باید در موردنوع محصولی نیاز داریم تحقیق کنیم.

این مورد را با توجه به نوع انتظاری که از فنس یا توری خواهیم داشت مشخص می نماییم.

مشخصه های فنی توری گابیون

ضخامت سیم مفتول در توری های گابیون : از سیم نمره 2/5 گرم تا 5 میلیمتر گرم است. (2/5- 3- 4- 5 میلیمتر) ولی معمول ترین چشمه آن 10×8 می باشد. گابیون تولیدی معمولی: چشمه 10×8 دارند . طول هر رول آنها 40 متراست. سیم معمول نمره 2/8 الی 3 میلیمتراست. توری گابیون بر حسب وزن فروخته می شود و هر متر نوع معمول آن حدودا" 1/6 کیلو گرم وزن دارد. توری گابیون با چشمه های 10×12و 8×10و 8×8 سانتی سفارش داده می شود.

عرض رول های توری های گابیون از یک متر تا سه متر است. هر متر مربع گابیون حدودا 2 کیلو گرم است. توری ها انواع متنوعی دارند که از آن می توان برای مصارف مختلفی استفاده نمود. در این میان این محصولات متنوع محصولاتی چون توری حصاری را می توان برای مصارف حصار کشی استفاده نمود. تولید انواع توری حصاری فلزی با استفاده از ماشین آلات دقیق در ابعاد چشمه های متنوع و ارتفاع مختلف ایجاد می گردد.

ویژگی های گابیون

تولید شده در متراژ های مختلف

مقاوم در برابر رطوبت و فشار

دوام بسیار بالا

مقاوم در فشار آب

انعطاف پذیری بالا

برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع توری ها و فنس ها می توانید به  irantoori.com مراجعه نمایید

چهارشنبه 8 اسفند 1397
بؤلوملر :