توری پرسی

توری پرسی ورقه های توری است که از درهم بافته شدن رشته های فلزی ، فولادی ، فیبر و یا مواد انعطاف پذیر دیگر تهی میشود . توری پرسی ، یک محصول فلزی همه کاره است که بطور موثر در کاربرد های بی شماری در سراسر جهان استفاده می شود . در مشاغل صنعتی و تجاری ، مش یک محصول متداول است که هر روزه استفاده می شود .  توری پرسی در ابعاد مختلفی تولید میشوند ، توری های ریز از جنس مفتول با ابعاد 2.2 تا 5 میلیمتر  ، و توری های درشت که از 2-6  سانت به بالا ساخته می شوند . 




توری پرسی تولید شده از مفتول حرارتی

تورهای پرسی در ابعاد مختلف با چشمه ۲ تا ۶ سانتی‌متری و با مفتول‌هایی به قطر ۳ تا ۵میلی‌متری از آهن و گالوانیزه تولید می‌گردد. برای ساخت این توری ها ، ابتدا سیم های مفتول را پرس و بصورت کنگره دار و مواج در می آورند و سپس توسط دستگاه ، این رشته های موج دار به هم بافته می شوند و ساختار یکپارچه و محکمی را به خود می گیرند . در حالت کلی این رشته ها را به شکل الماس ساخته میشوند ، ولی از دیگر طرح های آن شش ضلعی ، مثلثی ، مربع و .. است . مش های آلومینیوم ، مس و برنج ، از فهرستی از انواع توری پرسی هستند که شامل برنز ، فولاد ملایم ، گالونیزه و فولاد ضد زنگ هستند .

 توری پرسی گالوانیزه شده بخاطر مقاومت زیاد آنها در برابر خوردگی و قیمت مناسب آنها ، در بین استفاده کنندگان محبوبیت بیشتری دارد . اگر شما دنبال مواد سبک هستید ( فیلترها در صنایع غذایی ) ، مش های فلزی سبک و نازک و اگر مواد سنگین میخواهید (استفاده در معادن ، کارخانه های زغال سنگ و .. ) ، فولاد های ضد زنگ به شما پیشنهاد میشود . 


کاربرد توری پرسی

انواع توری های مورد استفاده در صنایع مختلف متفاوت بوده و کاربردهای متنوعی دارند به عنوان مثال توری گابیون برای مصارف معماری نیز کارببرد دارد و می توانید از آن ها در دکوراسیون فضا ونمای بیرونی ساختمان های اداری و تجاری و مسکونی استفاده کنید. در مقابل توری حصاری به این صورت است که می توانید از آن ها در حصار کشی باغ و زمین های زراعی و .. استفاده کنید

 در مقابل کاربردهای توری پرسی نیز بسیار متنوع است و می توانید در انواع صنایع ساختمانی، نظامی، صنایع غذایی و .. از آن ها استفاده کرد. ین مدل توری که با موج دادن سیم های فلزی تولید می شود به عنوان حصار، فنس، بتون ریز، مش بند، قفس . حیوانات، سرند در معادن، کارخانه های ذغال سنگ، ساختمان سازی و عمران کاربرد دارد.  نوع استیل و گالوانیزه توری پرسی در صنایع غذایی کاربرد دارد که به عنوان مثال برای پودر کردن گوشت و مواد غذایی استفاده می شود. 


چهارشنبه 30 آبان 1397
بؤلوملر :